utorok 22. decembra 2015

Človek mieni ...

Zvyčajne si vždy týždeň pred Vianocami urobím podrobný plán, čo treba ešte urobiť, čo upratať ...  Napísala som si taký aj tento rok ... Ale všetko je inak ...  plán mi je nanič ...
V piatok okolo obeda ma navštívila  črevná viróza ...  prišla so všetkým, čo k nej patrí, včetne horúčky. A nie a nie odísť ... Veru ma celkom odrovnala. 
Pečenie koláčikov aj upratovanie dostali po frňáku ...   Zachmuchlala som sa do perín a povedala si, že Vianoce budú aj tak ...
Chorobu som zvládla, vyležala a dnes mi je už  lepšie ... Konečne som si otvorila comp a čítala a čítala ...  toľko krásnych príspevkov pribudlo ...  :)
V pečení ma zastúpila Katka, namiesto obvyklých deväť druhov koláčikov budú  tri, možno štyri ...  aspoň sa na nás toľko nenalepí ...  :)))  Katka to zvládla na jednotku, ja som len fotila a  "dirigovala" ... budú fotorecepty ... a za moje dobre mienené rady som bola niekoľkokrát odohnaná od pracovného stola ...  :)))
Veď ja by som bola taká istá ... vy nie ?  :)

Prajem vám všetkým prekrásny vianočný týždeň. Aj keď počasie bude daždivé a zamračené, nedajme sa ním opantať a vytvorme si pokojnú, sviatočnú atmosféru ...
Vaša Laura  ♥

10 komentárov:

  1. Lauro, jsem moc ráda, že už je ti lépe. Hlavně zdraví! Dcera je šikovná, vidíš jak vše zvládla.
    Ten betlém na fotce je nádherný, moc pěkná fotka ... to je u Vás?
    Lauro přeji Tobě a všem Tvým blízkým krásné a klidné vánoce, i když nebudou na sněhu.
    Jarka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jarka, dakujem ... ona sa taaak snazi a vidi pozitivne vysledky ... tak ju to aj bavi ... a nielen teraz na Vianoce ... :-) Tento betlehem je naozaj krasny a robia ho uz po niekolko rokov v Prievidzi ... narodila som sa tam. Fotka je spred dvoch rokov ... preto aj trochu snehu. Jarka, prajem aj tebe i celej rodinke pozehnane, pokojne Vianoce ... prezite ich v zdravi a radosti .... Laura

      Odstrániť
  2. To s tym planovanim poznam velmi dobre a vzdy mi do toho nieco pride :-) Hlavne, ze uz Ti je lepsie...prajem krasne sviatky, hlavne vela zdravicka a oddychu. Ten betlehem na fotke je naozaj nadherny...maj sa krasne, papa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kati, dakujem za pekny komentar ... veru uz som sa niekolkokrat poucila, ze zasadne planovanie zvycajne nevyjde na sto percent .... :-) zakon schvalnosti ...
      Katuska, prajem aj tebe prekrasne sviatky v kruhu najblizsich ... a tiez pevne zdravie pre vsetkych ... nech vam vas domcek a jeho zutulnovanie robi vela radosti po cely nastavajuci rok ... :-) Laura

      Odstrániť
  3. Lauri, nádherné Vianoce ti prajem a celej tvojej rodinke. Užite si ich v pohode a zdraví. Pá. D. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka ďakujem ... a podobne aj tebe prajem krásne a pokojné Vianoce ... :)
      paa L.

      Odstrániť
  4. Lauri, na druhej strane dobre, že ťa to chytilo pred sviatkami. Robota sa urobí aj bez teba, máš to dobre zariadenie a potom môžeš odpočívať a naberať síly. Viem, že aj po pár dňoch virózy je človek ako zbitý pes. Tak ti držím prsty, nech to všetko odíde tak, ako prišlo!!!
    Pááá

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danka, veru som rada, žemám za tým ... Ľudia si myslia, že zdravie je samozrejmosť a keď príde problém, uvedomia si, čo strácajú ... Pomaly sa dostávam do normálu.
      Dani ... aj tebe prajem príjemné prežitie vianočných sviatkov, uži si pohodu, pokoj a radosť so svojimi najbližšími ... Laura

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Ajka, ďakujem a podobne aj tebe prajem, nech sú u vás šťastné a veselé ... :)

      Odstrániť