piatok 2. februára 2018

33/365

Dnes mali u nás v Jednote kuracie pečienky v  50%-tnej zľave ... (no nekúp to ... )   Tak som si kúpila ...  Zajtra urobím paštétu ...  dávno sme nemali ...  Dnes som si pripravila koreniacu zmes ...


Paštétu najradšej ochucujem zmesou siedmych korení a pridávam ešte bylinky, najčastejšie timián ... Ale najskôr treba všetko dobre roztĺcť v mažiariku ...  :) 
Jednoduchý a dobrý recept na domácu paštétu nájdete TU

Prajem vám pekný víkend ...
Vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Ej veru, by som si dala, až mi slinky tečú :-)) Ja meliem v mlynčeku na kávu, v mažiariku je to pracnééé

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Laury, teď jsem v prosinci dělala paštiky furt, tak si musím od toho odpočinout. Dělám ji podobně jako ty. Hezkou sobotu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vonia to až tu! Ja veru paštétu nerobím, ale ak natrafím tiež na akciu, vyskúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lauri, to si mi teda dala inšpiráciu, paštétu som nerobila už roky a veru ju mám veľmi rada...máš trošku odlišný recept ako ja ale podstata tá istá...mňam, hneď by som si dala :) Ahoj

    OdpovedaťOdstrániť