štvrtok 19. apríla 2018

Humus

Humus je pre mňa dokonalá pochúťka s hrozným názvom ...   Veď označenie  humus v našich končinách označuje  ... nooo  ...  :))
Je to vlastne nátierka z cíceru, tahini pasty, citrónovej šťavy, olivového oleja a ochucovadiel  ...
Recept som už uverejnila TU


Humus je veľmi prospešný nášmu zdraviu ... nejdem sa tu rozpisovať o jeho  kladných účinkoch ... nájdete si ich napríklad TU   alebo  TU
Dnes si na ňom pochutil aj manžel ...  Moja odpoveď, že robím humus ho síce neoslnila, ale nakoniec uznal, že mu večera chutila ... a to je už čosi ...  :)))
Cícer je veľmi hodnotná a najľahšie straviteľná strukovina, ktorá nenafukuje . Stojí za to, zaradiť ho do jedálneho lístka.  Ak sa vám nechce cícer variť doma, alebo máte málo času, použite cícer z konzervy.  Je rovnako dobrý ... napríklad 400g pohár z Lidla ...
ďakujem vám za nahliadnutie a prípadné slovká ... :!
vaša Laura ♥

4 komentáre:

  1. Lauri, už som ho podľa teba robila a veru aj môjmu mužovi veľmi chutil. Len tú pastu nemám :-(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Lauri, děkuji za tip a musím říci, že máš krásně nafocené. Dobrou chuť a dobré dny. Věrka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Laury, krásné fotky. Humus jsem ještě neochutnala. A má fakt příšerný název. Hezký víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lauri,
    hummus robím aj ja už roky podľa jednej arabskej a iránskej kuchárky a milujeme ju. Skús ho podávať s kvalitnými zelenými olivami, je to vynikajúca príloha :-)
    Ja pridávam i opražený sezam rozdrvený v mažiari...
    Pekný víkend, pá
    A.

    OdpovedaťOdstrániť