utorok 1. mája 2018

121/365

Dnes polihujem ...  Ďakujem vám za povzbudivé slovká v minulom príspevku ...   :)
Vymyslela som si na leto ľahký projekt ... okrúhlu dečku na môj okrúhly sklenený stôl. 

Musím niečim zamestnať ruky pri kávičkovaní ... :)
Teraz vyzerá malá, ale kým ju dokončím, veru sa napichám ...   ale veď mám na to celé leto ...

Katka dnes išla s partiou na tradičný prvomájový výstup na Rokoš ...  Mali krásne počasie ... ak bude fotiť, ukážem foto nabudúce ...  Pozdravujem a prajem pekný zvyšok prvomájového dňa ...   ♥

Vaša Laura  ♥

10 komentárov:

  1. Laurinka, teda dečka bude parádička! Potrebovala by som ťa mať pri sebe, lebo naučiť sa takto háčkovať je môj sen. Skúšala som to už v živote párkrát, ale nešlo mi to. Možno v dnešnej technickej dobe by som to mohla skúsiť podľa internetu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Danka, pomohlo by ti napríklad toto ?
    http://revajoo.blogspot.sk/p/help-zaklady-hackovania.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dečka vypadá už teď krásně, tak ať jde dobře od ruky! A brzké uzdravení přeji;-) L.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dečka bude moc hezká. Uložila jsem si popis. Třeba se do ní taky dám :-).
    Měj se moc hezky a hlavně ať jsi co nejdříve fit!
    Hanka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lauri,
    dečka bude nádherná, máš môj obdiv. Prajem Ti veľa pekných chvíľ pri háčkovaní :-)
    A dúfam, že už sa máš lepšie...
    Pekné májové dni, pá

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta bude krásná, do háčkování s tak tenkou přízí jsem ještě nenašla odvahu.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lauro, přeji Ti, ať je brzy lépe a dečka už teď vypadá nádherně. Jsi šikovná. Hezké dny. D.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Laury, dečka vypadá nádherně. Další věc, kterou jsem nikdy nezkoušela a asi bych ani neuměla. Ať je už lépe. Hezké dny.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lauri, dečka vypadá už teď parádně! Jsi moc šikovná ☺
    Měj prima dny a ať jsi brzo ve 100% kondici!
    Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lauro, takové dečky to je nádhera. Mám jich ve skříni dost a střídám je (ovšem mé umění to není .. to má šikovná maminka ... já uháčkovala v životě dvě malé a to kamarádkám k vánocům). Ať je ti brzy co nejlépe a užiješ si krásného máje. Jarka

    OdpovedaťOdstrániť